preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 5. 2012.

Ukupno: 273151
Ovaj tjedan: 484
Danas: 35
 

 

Korisnički račun

Za provjeru računa klikni na sliku

Izbor udžbenika

Ema prijava u sustav

Facebook stranica škole

 

 

Školsko zvono

 

1. Sat  8.00 - 8.45

2. Sat  8.50 - 9.35

3. Sat  9.40 - 10.25

veliki odmor

4.Sat 10.45 - 11.30

5.Sat 11.35 - 12.20

6.Sat 12.25 - 13.10

7.Sat 13.15 - 13.55

Sigurnost na netu
Vijesti

Terenska nastava učenika šestih razreda u Splitu

U petak, 20. studenoga, učenici šestih razreda imali su terensku nastavu u Splitu. Nastavnice Danica i Anela povele su ih u Muzej hrvatskih arheoloških spomenika u kojem ih je dočekao prof. Ljubo Gudelj. Prvo su  upoznali važne spomenike iz hrvatske prošlosti, Bašćansku ploču, Trpimirov te Branimirov natpis, Višeslavovu krstionicu, Nadgrobni natpis kraljice Jelene.


 Onda su im predstavljeni izlošci s nalazišta u Cisti Velikoj koju su temeljito upoznali tijekom  terenske nastave u petom razredu. Potom je prof. Gudelj održao predavanje o arheološkim istraživanjima provedenim u našem Prološcu.

Iz  MHAS-a su otišli do predivne Galerije Meštrović i upoznali život i rad poznatog hrvatskog kipara Ivana Meštrovića.

Za završetak uspješnog dana učenicima je organizirana projekcija animiranog filma Mali princ, nastalog prema istoimenoj knjizi.

Anela Crnogorac



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Krešimir Bajić   datum: 25. 11. 2015.

Dokumenti

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Tražilica

ŠKOLSKI LIST

 

 

 

 

 

 

 

 

List MOST BR.7

LIST MOST BR.8

 

 

 

 

 

 

 

 

LIST MOST BR.9

 

 

 

 

 

 

 

 

LIST MOST BR. 10

 

 

 

 

 

 

 

 

MOST BROJ 11

LIST MOST BR.12

LIST MOST BR.13

LIST MOST BR.14

LIST MOST BR.16

 

 

 

 

 

 

 

 

LIST MOST BR.17

 

 

 


Korisni linkovi
Učenici

Učitelji


PANO





preskoči na navigaciju