LISTOPAD-MJESEC ŠKOLSKIH KNJIŽNICA
Povodom Međunarodnog mjeseca školskih knjižnica (ISLM), Međunarodna udruga školskih knjižničara (IASL) organizira projetk razmjene straničnika školskih knjižničara i njihovih korisnika iz cijelog svijeta. Ovogodišnji projekt u kojem sudjeluje i naša škola, organizira se pod nazivom Nauči odgonetnuti svoj svijet (Learn how to decode this your world).
Nakon obavljene prijave za projekt i ustupanja partnera iz drugih krajeva svijeta knjižničarke Anela i Žana sa odabranim razredima započele su maštovitu i zanimljivu pripremu za izradu straničnika kroz koje se trebao predstaviti imotski zavičaj i Republiku Hrvatsku.
Učenici 4. a. i 4. b. sa svoje partnere u razmjeni dobili su Learning Paths School, Mohali u Indiji. Izrađivali su neobične, kutne straničnike od kolaž papira u obliku izmišljenih životinja te izradom zajedničke knjige „Naš svijet kroz knjigu“ predstavili sebe, svoju školu i ljepote zavičaja i poslali razne poruke o važnosti čitanja u životu.
Pertneri učenicima 5. b. r. su njihovi vršnjaci iz Hong Konga iz LST Leung Kau Kui Primary School (Branch) za koje su kroz straničnike prikazali hrvatske olimpijce iz Ria 2016. i na taj način predstavili naše sportske snage svjetskog značaja.
7. a. razred izrađivao je straničnike za razmjenu koje su poslali u Kazakhstan u Nazarbayev Intellectual School of Physics and Mathematics in Kokshetau. Oni su svojim straničnicima prikazali zavičajne biljke koje su osušili i prešali te s latinskim nazivom naveli naziv i opis biljke na engleskom, a prezentacijom fotografija predstavili našu državu i ljepote zavičaja.
Dobivene straničnike iz zemalja parnera izložili smo u školskom hodniku te vas pozivamo na razgledavanje.
Zahvaljujemo svim učenicim navedenih razreda za uloženi trud i vrijeme.
Žana Pervan Odak
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |