preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 5. 2012.

Ukupno: 273152
Ovaj tjedan: 485
Danas: 36
 

 

Korisnički račun

Za provjeru računa klikni na sliku

Izbor udžbenika

Ema prijava u sustav

Facebook stranica škole

 

 

Školsko zvono

 

1. Sat  8.00 - 8.45

2. Sat  8.50 - 9.35

3. Sat  9.40 - 10.25

veliki odmor

4.Sat 10.45 - 11.30

5.Sat 11.35 - 12.20

6.Sat 12.25 - 13.10

7.Sat 13.15 - 13.55

Sigurnost na netu
Vijesti

ČITAMO MI, U OBITELJI SVI

Već šest godina nacionalni projekt „Čitamo mi, u obitelji svi“ želi unutar obitelji osvijestiti potrebu za čitanjem, dobrobiti koje ono donosi i za obitelj kao zajednicu i za dijete kao mladu osobu čije se čitalačke navike tek formiraju. Zbog toga smo se  ove godine uključili u projekt poticanja čitanja u obitelji.


Dio smo velike obitelji od 128 škola diljem  Hrvatske u kojima će ove školske godine učenici trećih razreda svojim kućama nositi ruksak napunjen knjigama.  Brojka od 4398 učenika, među kojima su i učenici naše škole, impresivna je. Učiteljice trećeg razreda, Marijana Ivanko Tomić i Iva Šućur u suradnji s knjižničarkom Anelom Crnogorac odabrale su osam knjiga, po jednu iz svake od osam ponuđenih tematskih cjelina (carstvo dječjih priča; obiteljsko druženje uz stihove, stripove i humoristične tekstove; zbirka priča, pjesama i romani za mame, tate, bake, djedove, stričeve, tetke; slikovnica – obiteljska družionica; mali istraživači; odgoj djece i mladih; igrom do boljeg čitanja; etno baština). Projekt smo započeli 1. veljače kada je prva učenica trećeg razreda svojoj kući ponijela ruksak s knjigama. U ruksaku se osim knjiga nalazi i Bilježnica dojmova. U Bilježnicu dojmova svaki će učenik napisati kraći sastavak u kojem će prenijeti svoje dojmove, osjećaje o obiteljskom čitanju. Možda se dogodio kakav zanimljiv događaj, nešto smiješno, nešto zabavno; a možda dijete voli pisati pjesme? I pjesme su dobrodošle. A roditelji mogu fotografirati jedan trenutak zajedništva te fotografiju zalijepiti u Bilježnicu dojmova na za to predviđeno mjesto. Djeca najbolje uče oponašanjem, iako ona toga nisu svjesna, stoga iskoristimo to da bismo ih usmjerili prema knjizi. Koristi su višestruke: zajedničko provedeno vrijeme – neprocjenjivo, poboljšanje  kvalitete čitanja, stečena nova znanja, razvijanje mašte, poboljšanje komunikacijskih vještina i vokabulara…

Anela Crnogorac



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Krešimir Bajić   datum: 9. 2. 2017.

Dokumenti

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Tražilica

ŠKOLSKI LIST

 

 

 

 

 

 

 

 

List MOST BR.7

LIST MOST BR.8

 

 

 

 

 

 

 

 

LIST MOST BR.9

 

 

 

 

 

 

 

 

LIST MOST BR. 10

 

 

 

 

 

 

 

 

MOST BROJ 11

LIST MOST BR.12

LIST MOST BR.13

LIST MOST BR.14

LIST MOST BR.16

 

 

 

 

 

 

 

 

LIST MOST BR.17

 

 

 


Korisni linkovi
Učenici

Učitelji


PANO





preskoči na navigaciju