Različitost riječi grle i djela ljube – eTwining projekt
Učenici 2.a razreda uključeni su u eTwining projekt od rujna 2021.godine. Tijekom aktivnosti obilježili su važne datume: Dječji tjedan, Dan ljudskih prava, Svjetski dan ljubaznosti, Međunarodni dan invalida, Dan Downov sindroma, Dan rijetkih bolesti, Tjedan mozga, Dan zdravlja, Svjetski dan pisanja pisma i Dan obitelji. Sudjelovali su u video susretima s projektnim partnerima, suradničkim aktivnostima izrade knjige poruka, slikovnice lijepih riječi, poruka o nenasilju, pisanja naslova projekta tijelima i stvaranja zajedničke priče.
Cilj projekta je promicanje ljudskih vrijednosti, unapređenje i zaštita ljudskih prava, obrazovanja i odgoja, zaštita mentalnog zdravlja djece, primjećivanje i prihvaćanje razlika među djecom, razvoj kritičkog mišljenja, promicanje empatije prema različitima i različitostima, razvoj nenasilne komunikacije .Projekt razvija ideju prihvaćanja razlika među ljudima. Na satima prirode i društva, hrvatskoga jezika, sata razrednika, likovne i glazbene kulture, tjelesne i zdravstvene kulture i na INA Kreativna grupa odradili su sve aktivnosti iz projekta. Odgojno- obrazovni ishodi kao i međupredmetne teme su ostvareni u potpunosti. Učenici su vrednovali je projekt bio zanimljiv , učili smo o različitostima , prihvaćanju kod učenika smo razvijali empatiju prema drugom i drugačijem i rado bi sudjelovali u drugim sličnim projektima.
Neke od aktivnosti u projektu :
https://drive.google.com/file/d/1G76ghrOru0Z4X3LkA4-YfX6nPnCpeTJF/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1e-Q6UEXJwGK1i1SSpUDj8YHNoU61yZrh/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1lctILcjAyYvQpOuUcnJJqFHV5xbPYhmf/view?usp=sharing
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1hN69vInXqiERL7Me1kooplu9uFI1yfaP&usp=sharing
Danica Maršić
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |